/Files/images/ndgl_116111.gif

(кабінет знаходиться на першому поверсі в лівому крилі, поряд з медичним блоком)

  • Понеділок 08.00 - 16.30
  • Вівтрок 08.00 - 16.30
  • Середа 08.00 - 16.30
  • Четвер 08.00 - 16.30
  • П'ятниця: 08.00 - 13.00
  • Перерва: 13.00 - 13.30

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ

  • Понеділок: 14.30 - 16.30
  • П'ятниця: 15.00 - 17.30
У квітні - травні триває діагностика мотиваціного та соціального компонентів шкільної зрілості.
Телефони довіри та екстреної психологічної допомоги
Служба телефона довіри
Час роботи
Телефон
Телефон довіри Департаменту освіти
Щоденно з 8.00 до 22.00
764-22-39
Телефон довіри
З 19.00 до 7.00
759-76-76
Телефон довіри «Нитка Аріадни»
З 17.00 до 20.00
706-32-84
Телефон довіри обласної соціальної служби
Цілодобово
715-64-15
Телефон довіри «Від серця до серця»
Пн. – Сб. – нічний
З 18.00 до 6.00
62-50-22

Психологічна служба дошкільного навчального закладу проводить роботу з дітьми всіх вікових категорій. Починаючи з моменту вступу дитини до садочка та впродовж всього часу її перебування практичний психолог здійснює психологічний супровід розвитку кожної дитини, що дає змогу оптимізувати навчально-виховний процес та вивести на якісно новий рівень індивідуальну роботу з вихованцями. Оскільки дошкільне дитинство - один із найстрімкіших періодів у розвитку дитини, дорослі мають володіти якомога повнішою інформацію про перебіг становлення основних психічних процесів та психофізичних показників малюка на певних вікових етапах, щоб сприяти його повноцінному і всебічному розвитку.

Психологічна служба закладу здійснює роботу (просвіта, супровід, діагностика та корекція) за такими основними напрямками:

  • Профілактика дезадаптації новоприбулих дітей;
  • Супровід психофізичного розвитку дітей 2-6 років;
  • Психологічна готовність старшого дошкільника до навчання в школі (рівень сформованості психічних процесів (сприймання, мислення, увага, пам'ять, довільна поведінка, мовлення), соціальний розвиток, тривожність;
  • Супровід рівня сформованості емоційно-вольової сфери дітей 4-5 років;
  • Супровід дітей з ознаками обдарованості;
  • Психологічна просвіта батьків на батьківських зборах, поширення інформації через батьківські куточки та лекторії на сторінках офіційного сайту ДНЗ;
  • Проведення індивідуальних та групових консультацій для батьків і педагогічного персоналу;

Десять принципів Декларації прав дитини ООН (1959)

1. Ми – діти світу. Хто б не були наші батьки, де б ми не жили і в щоб ми не вірили, поводьтеся з нами як з рівними. Ми гідні того, щоб отримувати все найкраще з того, що може дати світ.

2. Захищайте нас, щоб ми мали можливість рости гідно і вільно.

3. Нехай у нас буде ім’я і земля, яку ми можемо назвати своєю.

4. Ми не повинні мерзнути, і в нас має бути дах над головою. Забезпечте нас їжею та місцем для ігор. Якщо ми захворіємо, нам необхідний догляд.

5. Якщо у нас є проблеми у фізичному чи розумовому розвитку, ви ще більше піклуєтесь про нас і враховуєте наші потреби.

6. Дайте нам можливість жити в сім’ї. Якщо сім’я не може піклуватися про нас, то візьміть нас до себе.

7. Добре навчайте нас, щоб ми могли бути щасливими і плідно прожили життя. Але дайте нам можливість гратися, щоб ми самі навчалися.

8. Хай у важку годину ми будемо першими, кому ви допоможете. Майбутнє світу залежить від нас.

9. Захистіть нас від жорстокості й від тих, хто може погано з нами поводитися.

10. Ростіть нас в умовах терпимості, свободи і любові. Коли виростемо, ми теж будемо пропагувати мир і розуміння між народами.

Кiлькiсть переглядiв: 142