/Files/images/logo.gif 2018/2019 навчальний рік

Група №1

/Files/images/iж.jpeg

Група дітей раннього віку (3-й рік життя)

Вихователь: Cуржко Ліна Миколаївна

21 вихованець

Як в садочку вишеньки гарненькі.
Так і дітки всі в нас чепурненькі.
Малюєм, граєм та співаєм.
Дуже швидко підростаєм.

Дітям із перших днів перебування в дитячому садку потрібна радісна позитивна атмосфера. Повноцінне дитинство – це своя особиста територія, місце, обладнане з любов’ю, розумінням віку, душі та прагнень кожного малюка.
Відчуття “щасливої території” допомагає вихованцям групи раннього віку №1 рости активними, самостійними, веселими. Щоб дитина формувалась як особистість, педагоги групи надають можливість вихованцям діяти самостійно, обирати діяльність на власний розсуд, забезпечують їх емоційний комфорт. Для оволодіння предметною діяльністю дітям пропонуються дидактичні іграшки: мотрійки, пірамідки, дрібний і крупний будівельний матеріал, сюжетні іграшки, однорідні предмети тощо.
Зона сюжетних ігор – це можливість для дітей розіграти певні ігрові ситуації, взяти на себе роль мами, вихователя, лікаря, перукаря, водія. Оснащення зони сюжетно-відображальних ігор допомагає дітям ознайомитись із облаштуванням різних житлових кімнат, навчитися елементарним трудовим навичкам, позитивним формам спілкування з однолітками.
Особливої уваги заслуговує облаштований вихователями сенсорний куточок. Враховуючи вікові особливості дітей раннього віку, вихователі забезпечили наявність 3-4 екземплярів одного виду дидактичних іграшок, посібників.
Граючи різними дидактичними іграшками, діти вчаться порівнювати, зіставляти, розрізняти якості предметів – величину, форму, колір. Полюбляють вихованці малювати різнокольоровою крейдою на дошці, долоньками на склі. Ці спільні види діяльності позитивно впливають на розвиток мілкої моторики, вчать орієнтуватися в просторі, радіти спільно намальованому образу.
Успішному розвитку дитини сприяє і дотримання системи організації навчально-виховного процесу, який має певні правила:
1. Від простого до складного.
2. Не робити за дитину те, що вона може виконати сама.
3. Вільна, невимушена атмосфера.
4. Зацікавленість, а не примус.
5. Не заважати думати, приймати рішення.
6. Радіти успіхам разом з дитиною.
7. Супровід гри казкою, віршем, фантазією.

Група №3

/Files/images/trvl_102.png

Ми маленькі гноміки

веселенькі

Любимо усі ми грати,

Бо малята ми завзяті.

Група дітей раннього віку (3-й рік життя)

/Files/images/DSC05635.JPG

Вихователь: Смокович Ольга Анатоліївна

22 вихованця

Я розумію, що найкращі людські почуття – любов, дружба, взаємоповага, доброзичливість, відвертість душі йдуть від серця. Щоб стати чутливим, серце має бути вихованим, культурним, витонченим. Я переконалась, що з дітьми не можна бути нещирими, дітям належить дарувати любов та, люблячи, виховувати і навчати, разом з ними досліджувати, мріяти і фантазувати, захоплюватись і радіти, даруючи лише радість життя. В групі діти живуть в затишному світі тепла і доброти, у світі творчості і фантазії.
Роботу над втіленням доброти в серця дітей, вихованням любові до рідної землі, до свого краю я починаю ще з раннього віку.
Проводячи прогулянки з дітьми, я сподіваюсь викликати в них подив і милування красою природи та рідного краю. А потім граю в ігри, зроблені з різних матеріалів, під час яких, цей подив виникає у дітей знов і знов. Вони ще раз захоплюються створенню з кришечок гусінню та веселим мухоморчиком, з прищіпок – ялинкою та дощовими краплинками.
В своїй роботі з дітьми третього року життя я впроваджую систему дидактичних ігор з використанням нетрадиційних матеріалів, а саме:
  • Дидактичні ігри з використанням кольорових кришечок.
  • Дидактичні ігри з використанням кольорових мочалок.
  • Дидактичні ігри з використанням кольорових прищіпок.
  • Дидактичні ігри сюжетного змісту з використанням кришечок, мочалок, прищіпок.
Всі ігри розраховані для використання як на заняттях, так і в куточку самостійної художньої діяльності зі змінним матеріалом, залежно від послідовного ускладнення ігор та їх варіантів.
Сенсорний розвиток в ранньому віці – це фундамент розумового розвитку, а розумові здібності починають формуватися з розширенням діяльності.
Особлива увага в ранньому віці відводиться дітям з предметами, під час яких розширюється сенсорний досвід малюка, дитина вчиться орієнтуватися в ознаках предмета.
У групі я урізноманітнила предметно-ігрове середовище, яке допомагає малюкам розвиватися всебічно, наслідувати дії дорослих, набувати певних навичок у спілкуванні з однолітками, вправлятися у розрізненні кольорів, форм предметів, поступово оволодівати практичними вміннями та навичками дій з предметами.

Група №4

/Files/images/PucY5BKCcIA.jpg

Ми граємо і співаємо,

Весело в саду живем!

...люблять казки, танцювать -

життєрадісні умняшки - дітки групи неваляшки.

/Files/images/rom_003.jpg

Група дітей раннього віку (3-й рік життя)


Вихователь: Цибинога Тетяна Вячеславівна

21 вихованець

Активна діяльність усіх органів чуття дошкільників – запорука успішності їх розвитку. Особливо це стосується вихованців груп раннього віку. Взявши за основу технологію “Чую, бачу, роблю”, запропоновану Іриною Карабаєвою в журналі “Вихователь-методист” №2, 2013р., педагог групи облаштовує середовище, в якому б діти успішно засвоювали інформацію “вмикаючи” чутливі канали сприймання: слух, зір, дотик, нюх, смак. Дуже важливо, щоб під час слухання розповіді про будь-який предмет “вмикались” й інші канали сприймання. Адже сприйманню належить провідна роль у пізнанні навколишнього світу. Воно є основою всіх інших пізнавальних процесів – мислення, пам’яті, уяви.
Педагог групи, враховуючи рекомендації психолога, працює над виготовленням тактильної панелі, посібників для розвитку мілкої моторики, добіркою музичного супроводу, який можна використовувати під час різних режимних моментів. В групі систематизовані дидактичні ігри, навчально-ігрові посібники, які сприяють сенсорному розвитку малюків. Дітям надана можливість самостійно активно використовувати можливості розвивального середовища в груповому приміщенні. Під час освітнього процесу вихованці залучаються до елементарної пошуково-дослідницької діяльності з використанням ігор з водою і піском. Дітей навчають прийомів зіставлення різних предметів (каміння - тверде, а пісок – м’який) та однакових предметів (вода тепла і холодна).
Враховуючи індивідуальні інтереси, особливості малюків, педагог виготовляє власні посібники із нестандартних матеріалів, які спрямовані на розвиток їх сенсорних можливостей: ігри з прищіпками, кольоровими кришечками, каштанами, морськими
камінцями, нитками тощо.

Група №2 /Files/images/p55_p165_kolobok30x30.jpg

/Files/images/DSC06643.JPG
вихователь: Черкас Наталія Леонідівна, Скуратова Тетяна Іванівна

25 вихованців

У Законі України «Про дошкільну освіту» записано: «Дошкільна освіта – це цілісний процес, спрямований на забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб. З погляду сучасної дошкільної освіти, дітей слід навчити не тільки обчислювати, вимірювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі, у просторі, а й учити логічно мислити, розвивати творчі здібності, пізнавальні інтереси. Математичний розвиток дитини складається з двох взаємопов’язаних основних ліній: логічної (тобто підготовки мислення до способів міркування) і математичної (тобто формування математичних уявлень)»
Пріоритетними формами роботи в процесі занять з логіко-математичного напрямку стали інтегровані заняття, заняття-пошуки, конструювання, тощо. У своєї роботі вихователі велику увагу поділяють мотивації дітей, яскравості навчального матеріалу, зв’язку нового матеріалу з раніше вивченим, створенню емоційної атмосфери навчання, сприятливого спілкування у процесі засвоєння знань.
Щоб математика не стала для дитини недоступною, її елементи вводяться протягом дня в ігрову діяльність. Під час гри у дошкільнят розвиваються як логічні, так і математичні уміння. Граючись, діти виконують безліч математичних і логічних операцій: лічать предмети, групують, порівнюють за величиною, формою.

Група №5

/Files/images/rom_001.png

Ми pомашечки маленькі,
З виду білі, чепурненькі.
У садочку ми живем
Щастя у життя несем!

Група дітей молодшого дошкільного віку (4-й рік життя)

Вихователь: Іванова Ольга Дмитріївна

23 вихованця

Образотворча діяльність має важливе значення для розвитку творчих здібностей малюків. У процесі створення зображення в дитині формується спостережливість, естетичне сприйняття, художній смак, творчі здібності. У своєї роботі вихователь максимально підтримує ранні творчі прагнення дітей, стимулювати розвиток художньо-творчої практики, дбає про збагачення дітей життєвими враженнями. Під час виконання дітьми завдань організовується спілкування, бо саме це сприяє розвитку мовлення дітей: засвоєння назв форм, кольорів та їх відтінків, просторових позначень сприяє збагаченню словника; висловлювання в процесі спостережень за предметами та явищами, при обстеженні предметів, а також при розгляданні ілюстрацій, репродукцій картин художників позитивно впливають на розширення словникового запасу та формування зв’язного мовлення. У процесі зображувальної діяльності також забезпечується всебічне виховання дошкільників: сенсорне, розумове, естетичне, моральне, трудове. Але найважливішою умовою розкриття творчості дітей є створення в групі загальної атмосфери доброзичливості, свободи, можливості досягти успіху кожній дитині.

Група №6

/Files/images/i (2).jpg

Ми як бджілки працьовиті

Любим вчитись, грати і радіти

В мирі, в злагоді живем

Групу нашу бережем!

Група дітей старшого дошкільного віку (6 -й рік життя)

/Files/images/IMG_7022.jpg /Files/images/cap_003.gif

Вихователь: Штонда Тетяна Володимирівна

25 вихованця

Життя наповнене дітьми, бо в дітях оживаєм ми!

Наша група працює за фізкультурно-оздоровчим напрямом. Робота спрямована на формування у дітей здорового способу життя та свідомого ставлення до свого здоров’я, шляхом впровадження здоров’язберігаючих технологій, таких як: масаж, загартовуючі процедури, ранкова гімнастика, заняття з фізкультури, фізкультпаузи, фізкультхвилинки, рухливі ігри, гімнастика пробудження після денного сну, спортивні ігри та розваги, Дні здоров’я.
Вихователь групи на основі медичних показників веде «Паспорт здоров’я дитини».
У групі є спортивний осередок у якому є велика кількість різноманітного спортивного обладнання.
Ігри з піском дають дитині можливість позбутися психологічних проблем, відчути себе впевненою і вмілою. На практиці переконалися, що пісок є чудовим засобом для розвитку дітей, а гра з ним позитивно впливає на їх емоційний стан. Ігри піднімають настрій у дітей, викликають емоції радості, спонукають до діяльності, діти стають більш впевненими в собі.

Група №7

/Files/images/i (4).jpg

Ми зараз тільки зірочки

Не довго всім чекати,

Ми скоро станемо зірками

І будем дивувати!

Група дітей старшого дошкільного віку (6-й рік життя)

/Files/images/img_5146.jpg

Вихователь: Шатохіна Світлана Дмитрівна

27 вихованців

"Формування особистості дитини засобами народної казки”.
Як відомо, казка відіграє важливу роль у житті дитини. Вона виховує, розвиває, навчає. Педагоги групи використовують казку як засіб формування у малюків морально-етичних цінностей. Програма розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля” передбачає ознайомлення дітей з українськими народними казками, залучення дітей до ігор-драматизацій за змістом знайомих казок, до сюжетно-рольових ігор за окремими епізодами казки, оповідання.
В розвиваючих осередках групового приміщення діти мають змогу самостійно користуватися атрибутами, декораціями до ігор-драматизацій, розглядати ілюстрації, різноманітні варіанти поліграфічного оформлення книжок з казками тощо. Використання казки в освітній діяльності позитивно впливає на формування у дітей морально-етичних цінностей, закладає фундамент подальшого становлення особистості.
Сучасні батьки, на жаль, недооцінюють значення казки і замість розповідання казок демонструють мультфільми, часто іноземного виробництва. Саме тому, з метою привернути увагу батьків до виховних можливостей казок, колективом групи оформлені порадники для батьків, пам’ятки, які розміщені в інформаційних батьківських куточках. На інформаційних стендах систематично подається інформація про виховну роботу, що проводиться з дітьми в групі з використанням казок.
Казки допомагають збагачувати словник новими словами, образними поетично-художніми виразами, порівняннями, позитивно пливають на загальний емоційний стан дитини, сприяють розвитку комунікативних здібностей, формуванню позитивних взаємин між дітьми.
Невичерпним джерелом духовної краси є народознавство, тому навчальний процес нашої групи з ним нерозривно пов’язаний. Народознавство виховує у наших малят моральні, патріотичні, творчі задатки. Якщо враховувати виховну силу народної казки, пісні, вишиванки, то вони є найважливішими засобами розвитку соціального індивідуума нашого майбутнього суспільства. За допомогою етнографії ми закладаємо в майбутнє покоління чемність, відповідальність, доброзичливість. Діти нашої групи прилучаються до українських національних традицій, звичаїв, культури. Ми знайомимо малюків перш за все з рідним краєм, оселею, домівкою, стежиною, яка веде до ставку, квітника, лісу. Наші діти дуже полюбляють українські народні ігри, заклички, колискові та казки.

Група №8

/Files/images/dzv_001.png

У дитячому садочку

Задзвеніли голосочки

Це маленькі зірочки,

Діточки-дзвіночки.

Група дітей старшого дошкільного віку (6-й рік життя)


/Files/images/DSC06031.JPG

Вихователь: Карабутова Ірина Ростиславівна

22 вихованець

/Files/images/sun_002.gif

Наша група працює по багатьох напрямках Базового компонента та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». Особливу увагу ми приділяємо таким напрямкам роботи: краєзнавство, навчання математиці., грамота.

Любов до Батьківщини починається з любові до матері, родини, домівки, рідної вулиці, дошкільного закладу, малої Батьківщини – місця, де дитина народилася. Тож величезне значення у патріотичному вихованні дітей має ознайомлення малят з історичною, культурною, географічною, природною особливістю свого міста, регіону. Свою роботу плануємо за такими формами:
  • вивчення історії країни, свого міста;
  • проведення занять з краєзнавства;
  • поширення знань з природознавчої тематики;
  • проведення свят та розваг за народним календарем;
  • проведення дослідницьких робіт з живою та неживою природою
  • робота та спостереження на присадибній дільниці.
Схема послідовності ознайомлення дітей з краєзнавства в нашій групі виглядає так: сім’я – дитячий садок – рідна вулиця – рідне місто – Батьківщина, її столиця – права та обов’язки.

Група №9

/Files/images/cap_001.png

Ми веселі капітошки,

Не сумуєм ані трошки.

У садочку добре жити

Та з малятами дружити!

Група дітей молодшого дошкільного віку (4-й рік життя)

Вихователь: Проценко Ольга Анатоліївна

27 вихованців

Свою роботу ми ведемо за різноманітними напрямками Базового компоненту. У роботі з дітьми нашої групи ми використовуємо посібники, наочний матеріал, різні види ігор: рухливі, дидактичні, логічні, сюжетно-ролеві, розвиваючі. Завдяки систематичному проведенню занять та режимних моментів, наші діти входять в сучасний світ життя.

Основним напрямком роботи нашої групи ми обрали етичне виховання дітей. Етикет - це встановлений в суспільстві порядок поведінки, що включає сукупність поведінкових правил. Саме тому працювати за цім розділом стало цікаво і нам, і нашим дітям. Роботу по формуванню основ поведінкової культури ми розпочали з дітей молодшого дошкільного віку. У нашій групі систематично проводяться заняття, дидактичні ігри, тестові завдання за темами етичного виховання. Ці теми тісно переплітаються зі змістом занять з ознайомлення з навколишнім світом.
На заняттях з етики ми навчаємо дітей культурі їжі, культури спілкування, культури поведінки в громадських місцях. А ще ми прививаємо любов до родини, яка допомагає дитині пізнавати навколишній світ.
Маленькі діти повинні знати, що сім'я - це рідні люди, які живуть разом; ми вчимо любити своїх рідних, допомагати ім. Дуже люблять наші діти приймати гостей у своїй групі. Ми вчимо їх правилам гостинності. Вся робота з цього напрямку дуже багатогранна, але цікава для малечі. Допомагають нам здійснювати наші плани мами та татусі, бабусі та дідусі. Вони є прикладом для наших дітей. Спільна робота з ними вчить дітей бути добрими, щирими, допомагати один одному, не сваритися.

Кожне правило поведінки, вивчене дітьми, повторюється з року в рік, але на глибшій основі, адже діти набувають все більшого життєвого досвіду і глибші знання.

Група №10

/Files/images/i.jpg

Від усмішки всім тепліше стає

І дівчатку і маленькому хлоп'ятку.

Слоненятку і малому коненятку

Група дітей середнього дошкільного віку (5-й рік життя)

/Files/images/DSC_0717.jpg

Вихователь: Щербакова Валентина Іванівна

26 вихованців

«В кожній дитині – сонце. Тільки дайте ему світити»

Відповідно до вимог програми щодо мовленнєвого розвитку дитини, колектив групи формує у вихованців звукову культуру мови, збагачує словник новими словами, формує граматичну правильність мовлення.
Одним із ефективних засобів мовленнєвого розвитку є художня література. Потішки, вірші, казки, оповідання, пісеньки допомагають педагогам формувати у вихованців елементарну культуру мовного спілкування.
Велику увагу педагоги приділяють використанню ілюстрованих книжок та ілюстрацій до різних художніх творів. Вони допомагають дитині повніше сприйняти зміст твору, конкретизувати образи, описані події. В куточку книг до уваги дітей предметні, сюжетні картинки до теми, яка вивчається (діти підбирають їх по завданням педагога до оповідання, розповідають за сюжетними картинками, добирають ілюстрації до знайомих казок, розглядають ілюстрації, пригадуючи зміст художнього твору).
Із задоволенням вихованці вивчають гумористичні оповідання, приймають участь у групових конкурсах на кращу розповідь улюбленого вірша, гуморески.
Як результат роботи: сформований інтерес до художньої літератури, бережливе ставлення дітей до книжок.
В групі спільними зусиллями педагогів і батьків створена добірка ілюстрованих книжок з питань екологічного виховання дошкільників, яка систематизована відповідно до змісту освітніх завдань.
В групі створено і облаштовано ігрові осередки, які в комплексі й утворюють життєвий простір малюка, в якому він живе, діє, грається, емоційно самовизначається та формується як особистість. Це дає змогу дитині займатися тим, що хочеться – гратися разом з друзями, почитати, помалювати, а то й усамотнітися в спеціально обладнаних для цього куточках. Змінюючи заняття за власним бажанням, не відчуваючи на собі стороннього тиску, дитина розвивається, почувається комфортно й затишно.

Група №11

/Files/images/sun_001.png

Нашу групу «Сонечко»
Люблять всі малята
Бо зростаєм з радістю
Як в теплі зернята.

Група дітей молодшого дошкільного віку (4-й рік життя)


/Files/images/DSC06021.JPG

Вихователь: Дзюбаненко Ганна Вікторівна

24 вихованця

«Спочатку любити – а потім учити»

Найважливішим досягненням раннього дитинства є оволодіння мовленням, що передбачає опанування рідною мовою, вироблення вміння користуватися нею як засобом пізнання навколишнього світу і себе, засвоєння набутого людством досвіду, саморегуляції, спілкування і взаємодії людей.
Динамічний розвиток мовлення у ранньому віці пов'язаний з предметною діяльністю дитини. У цій період життя у неї зростає інтерес до всього, що її оточує: вона хоче все побачити, пізнати, взяти в руки. Це бажання перевищує можливості дитини, і вона вимушена звертатися за допомогою до дорослого. Однак засобів спілкування, якими вона володіє (жести, міміка, окремі слова), вже недостатньо, щоб бути зрозумілою, задовольнити свою потребу в спілкуванні. Ця суперечність розв'язується завдяки виникненню нової форми спілкування - активного самостійного мовлення, яка знаменує важливий етап у психічному розвитку дитини, перехід від немовлячого до раннього віку.
В своєї роботі ми використовуємо багаторічний досвід роботи відомих педагогів В.Гербової, А.Максакової, О.Ушакової, Н.Гавриш і ін., з розвитку мовлення дітей раннього дошкільного віку. Усі заняття проходять в ігрової формі, ми підготували багатий яскравий дидактичний матеріал для роботи з малюками. Заняття, мовні ігри спрямовані на рішення різних мовленнєвих завдань:
  • виховання звукової культури мовлення;
  • формування граматичної будови мовлення;
  • збагачення словникового запасу;
  • розвиток передумов для становлення зв’язного мовлення.
Від заняття до заняття йде поступове ускладнення матеріалу. Заняття, ігри, вправи розвивають у дітей пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, але, і, звичайно ж, мовленнєві навички.
Завдання ми орієнтуємо на психофізичні й індивідуальні особливості кожної дитини. У своєї роботі ми використовуємо физкультхвилинки, пальчикову гімнастику, вправи з дихальної гімнастики.

Група №12

/Files/images/i (3).jpg

В нас веселі всі малята

Любі хлопчики й дівчата

Веселитись люблять дуже

І з веселкою всі дружать!

Група дітей середгього дошкільного віку (5-й рік життя)

/Files/images/DSC06759.JPG

Вихователь: Хіль Вікторія Вікторівна

27 вихованців

Моральне виховання дітей дошкільного віку неможливо представити без ознайомлення малюків з основними етичними цінностями сучасності - вмінням бачити красу навколишнього світу, цінувати мистецтво в усіх його проявах, прикрашати звичну реальність унікальними виробами або картинами. Саме за таким напрямком роботи працює наша група. Ми вчимо дітей цінувати навколишню природу, любити рідну землю і своїх близьких. З перших днів в нашій групі ми залучаємо дітей до світу літератури і мистецтва: розучуємо вірші, малюємо тематичні картинки, співаємо пісні, граємо в народні ігри.

Своєрідність дитячої творчості полягає також в тому, що воно ґрунтується на такій яскравій особливості, як наслідування. І саме це знаходить відображення в грі і творчості. Ми намагаємося в нашій групі реалізувати не лише задум у виборі і визначенні теми, сюжету, але і творчої уяви в їх здійсненні.
Ми в нашій групі періодично влаштовуємо виставки робіт дітей. Діти в своїх роботах з ізодіяльності відображають свої враження, отримані при прослуховуванні віршів, казок, пісень.
Наші діти дуже люблять влаштовувати своєрідне жартівливе зайняття, вони самостійно придумують вірші, казки, різноманітні історії.
Тільки при єдності дій дитячого саду і сім'ї можливе повноцінне здійснення естетичного виховання. Не кожен з наших дітей стане музикантом або художником, але у кожної дитини можна і треба виховати любов і інтерес до мистецтва, розвивати естетичний смак, навички малювання.

Завдяки тому, що діти отримують різноманітні знання і вміння, находячись у стінах нашого дитячого садка, вони вчаться бути громадянами України.

/Files/images/rom_004.gif


Кiлькiсть переглядiв: 167